Cara mengatasi kulit kering dengan Safi Balqis Oxywhite.

by - July 31, 2019

Assallamualaikum..

Seharian penat bekerja dibawah air cond, adakalanya membuatkan kulit muka mummy menjadi kering dan ditambah pula mummy seorang suka sangat mengenakan make up sebagai pelengkap kepada penampilan diri. Umpama senjata sebagai perisai pembina confident diri bila berjumpa dengan orang luar. Disebabkan itulah kulit mummy kejap kering, kejap berminyak, sensitif dan adakalanya menjadi gelap disebabkan oleh produk-produk yang tidak kena dengan kulit wajah mummy.


Namun sejak menggunakan penyengar dan pelembab dari Safi Balqis OxyWhite ni.  Ditambah pulanya ianya mempunyai fomulasi khas yang mampu mencerahkan kulit wajah mummy yang semakin kusam dan tidak sekata ini , kena pulak produk ni mempunyai IR Protection.. wajah mummy semakin beransur pulih sejak beberapa minggu menggunakannya. Fuhhh lega.. Dah la tak melekit, mudah serap , double lock melembab dan  harum ja baunya.


Menarik lagi mengenai Safi Balqis Oxywhite ni:

Ianya merupakan gabungan formulasi penyegar & pelembap dalam satu langkah untuk penjagaan kulit yang ringkas namun memberikan kesan lembapan yang optimum. 

Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak:
.

  1. Memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan.
  2. Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid

  • Macro Hyaluronic Acid
  • Nano Hyaluronic Acid
  • Bio-Hyaluronate
  • Oligo-Hyaluronic Acid
  • Super Nano Hyaluronic Acid
.
Ianya juga mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit serta mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE
.
Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.


Cara penggunaannya Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion ni juga mudah. Korang boleh menggunakannya selepas mencuci kulit wajah , kemudian sapukan rata. Tepuk2! Then siap.. Tiada bau .. mudah serap! Serius tak melekit langsung ...  Sesuailah untuk kulit mummy yang agak sensitif ni.. Bukan tu sahaja produk safi ni juga mampu memberi kesan extra whitening.. best2! Apalah dengan harga yang cukup berpatutan Iaitu RM 23.90 ianya amatlah berbaloi. Kengkawan apalah cepatlah dapatkan dipasaraya, kedai dan juga farmasi-farmasi yag berhampiran.

Selamat Mencuba !
Wassallam .. Thanks for reading! 
.
#SafiBalqis #safiMY #safihydrationlotion  #notachentamummy                                                

You May Also Like

0 Comments