Berbuka posa

by - July 28, 2012

Wahhh...meriah sungguh arini. Berbuka posa ngan Masriyana ,geng waktu aku sekolah rendah kat kluang dulu la) dan juga kak Lis ( jiran  dr aku bujang sampai la aku anak 2 mcm penyimpan rahsia2 besar la kiranya). hehheehe...

so aku dengan excitednyer telah memasak beberapa menu diantaranya..jeng jeng..hehehehe

Nasi tomato....hahhahaha 1st time buat, almaklum la dedulu mama yang selalu masak kt umah, so aku ni tukang tgk jer.. bila dh jadi mummy , baru la pulon nak belajaq lagu mana..nasib baik 1st trial menjadi...


ni sayur  campur.. ni menu dah selalu masak..so jemput la menjamu mata yer... ;)

Kuih Buah Melaka. aicehhh wahhh konon nyer nak belajaq masak kuih tp  1 st trial dah hancusss , tp xsalah mencuba kan..;)  Yang ni menu yang hancus gilerrr.. masak punyer la lama sampai nak masuk 

 waktu berbuka tp hasilnyer hancusss..keras berdenggunng... nasib baik chef import mas dan kak lis ada membantu. siap masak jer terus bagi jiran kiri dan kanan ..mcm biasa la.. aku ni kalo masak  memang selalu pas kiri dan kanan...amik berkat bulan posa tukaq -tukaq menu ramadhan... hahhahaha... sori ea kakak dan mak cik2 jiran ku..almaklum la bulan posa bukan bole rasa..kalo dah bole rasa confirm aku xkasi..hehheehe sori naaaaa.....

Sambal Ayam... hehee.. ;) sodap xsodap kena tanya mas ngan kak lis...

Ni jiran aku balas balik... mee sup

Cubaan mengambil gambar bertiga gagal wokeyyy..hehehe

Lepas bukak posa kitaorg pi tgk wayang, citer "The Dark Knight Rises"......best dari kul 9.25mlm sampai la kul 12.30 mcm tu la lebih kurang..Best sgt!!!!!



Adam dan Masriyana... dua2 ni asyik bercekau jer dari rumah sampai la dlm panggung..last2 Batman tu yg tgk Adam.. Nasib baik dia xtgk mas..kalo tidak berat gakkk aku..hehhehee..Anyway tq Mas dan kak lis yanng sudi menceriakan hidup aku arini, padahal mood aku sedih gilerr arini... sampai aku lupa la aku tgh sedih..Thanks  ;) lain kali kita planninng tgk citer lain ea.... ooopsss bukan, projek serbu Bazarr Ramadhan Peringgit ea...

You May Also Like

3 Comments

  1. ermm seronok tgk kak ju ceria n selalu senyum sokmo...hahaha

    ReplyDelete
  2. tq posset..... :D doa2kan la kak jue mcm ni selalu yerr disamping hero2 encem tu ... kikiki

    ReplyDelete
  3. kehkeh...boleh tak baru skrg aku jupe entry ni Julia oiii...aku pon dah x kuasa nk gaduh ngn adam kot..aku gaduh ngn anak aku lak...muahahahah

    ReplyDelete