PizzArt di Movida Kitchen +Terrace oleh Anchor Food Proffesional yang comel dan unik

by - July 19, 2017

Assallamualaikum...

Korang pernah dengar pasal Muffin Pizza...?  Atau makan mungkin.. ? Belum!  Hah! Mummy dah rasa... rasa ermm! Dapp.. Cuma kalau pizza ni dihidangkan panas-panas lagi sedap kot.. Tapi dont worry makan sejuk-sejuk pun Pizza tu masih lembut untuk dimakan.. yummmy!

Apa itu PizzArt?

PizzArt ni bukan sekadar pizza yang boleh dimakan.. malahan ianya diumpamakan seperti masterpiece dari sebuah karya seni.. Gitewww...! Sebab kita akan dihidangkan dengan pizza dalam bentuk yang berlainan dari biasa.. dari segi saiz, bentuk malahan juga rasa.

Terdapat  5 jenis  PizzArt yang bakal diperkenalkan diantara bulan Mei- september antaranya Pizza Bombs , Mini Muffin Pizza , Adjaruli Khachapuri, Pot Pie Pizzas dan juga flower pizza.  


Ini juga merupakan kerjasama bersama dengan Anchor Food Professional ... ala Anchor Food ni adalah satu jenama yang cukup terkenal dalam pembuatan kek, muffin , kuih dan pelbagai lagi jenis masakan especially butter dan juga cheesenya. Sapa pernah memasak menggunakannya cuba angkat tangan. Hehhe

Kini Anchor memperkenalkan PizzArt yang lain dari lain. Takdelah terlampau tipikal sangat bila sebut pizza kan. Saiz yang besar  dan cepat muak. Yelah kalau makan sorang jenuh jugak nak habiskan. Hahhahaa

Baru-baru ini  berkesempatanlah mummy merasai Mini Muffin Pizza dan juga Pizza Bomb ni.. Size kecik-kecik je.. Comel! Kalau tengok sekali imbas Pizza Bomb ni macam donot bulat.. tapi no no no.. Ni Pizza hokay... Terasa akan Cheese Mozarella didalamnya.. Not bad! Sedap.. tapi kalau makan panas -panas mummy rasa boleh ditarik-tarik cheese kat dalam tu.. hehe.. Even dah sejuk pun Pizza Bomb tu tak keras pun.. Dap!

Mini Muffin Pizza. Sekali imbas nampak macam muffin kan..tapi bukan hokay

Dibahagian dalam Mini Pizza Muffin

Untuk Mini Muffin Pizza ni.. sekali imbas nampak macam muffin.. dibahagian atas tu nampaklah Taburan Cheese.. dan Isinya yang sedap..So kalau korang sukakan sesuatu yang berlainan boleh lah cuba.

PizzArt yang bersaiz kecil dan menarik ini juga cukup sesuai untuk dihidangkan dan dimakan diwaktu pagi dan dijadikan sebagai snack food .

Pizza Bomb yang mummy cakap macam donat bulat tu.Gebu! 

Bahagian dalam Pizza Bomb

Dimana untuk mendapatkan PizzArt ni ?

PizzArtby Anchor ni boleh didapati di seluruh cawangan Movida , US Pizza , The Chups Grill and Mad Ben Cafe Sabah  dan beberapa lagi Cafe yang terdapat di Malaysia , Sabah dan Sarawak yang kesemuanya berjumlah 25 cawangan diseluruh Malaysia.

Bersama Chef dan juga orang kuat Anchor Food Professional



Mummy sedang menikmati Mini Muffin Pizza.

Antara blogger-blogger yang hadir.

Apalagi cepat dapat dan rasai sendiri PizzArt di cafe-cafe dan juga restoran yang terdapat berhampiran kawasan korang ye..

Thanks for Reading! Wassallam


You May Also Like

3 Comments

  1. paling CT tergoda bila scroll gambaaaar makanan lewww hihi..

    ReplyDelete
  2. Alololo bestnya dapat makan hehhee.. ok nnt nak rasa gak laaa..

    ReplyDelete