Cara Memutihkan Gigi dengan mudah dan pantas

by - November 28, 2020

Assallamualaikum


Memiliki gigi yang cantik dan menawan sememangnya menjadi idaman setiap orang. Terutama sekali bagi mereka yang mempunyai masalah gigi kuning disebabkan oleh tabiat yang gemarkan  kopi sebagai minuman harian mahupun penghisap rokok tegar. Ini akan menyebabkab gigi kita akan menjadi kuning, gigi menjadi sensitif, karang gigi juga akan semakin bertambah disekitar gusi mulut kita.



Whitekish Magic Charcoal

Harga RM 89.90


Baru-baru ini mummy telah mencuba satu produk . Produk itu adalah Whitekish Magic Charcoal. Berasaskan arang (arang tempurung kelapa) ianya mampu untuk membersihkan gigi kita, malahan juga mampu menghilangkan nafas berbau, menyerap bakteria serta bendasing yang terdapat didalam mulut kita. 


Antara kebaikan lain yang terdapat pada Whitekish Magic Charcoal ini adalah 
  • Mampu memutihkan gigi.
  • Menyingkirkan bakteria/bendasing yang menjadi penyebab kepada bau mulut
  • Mengeluarkan karang gigi dengan cukup berkesan sekali terutamanya kepada perokok tegar.
  • Meneutralkan pH mulut
  • Tiada bahan yang menghakis (peroksida)
  • Dan amat berkesan didalam tempoh sebulan penggunaannya.

Selain itu, ia diluluskan oleh KKM. NOT200700100K dan merupakan produk buatan Malaysia. Meskipun terdapat banyak kaedah atau rawatan pemutihan gigi, Whitekish Magic Charcoal telah menunjukkan kesan penggunaannya seawal tujuh hari dengan cara yang betul. Dan amatlah digalakkan penggunaan 2 kali sehari dan mengurangkan penggunaanya setelah terlihat kebersanannya. Dibawah ni mummy sediakann gambar infografik cara penggunaan whitekish yang betul.



BEFORE

AFTER

Whitekish Magic Charcoal yang juga produk buatan Malaysia ini telah mendapat kelulusan oleh oleh KKM. NOT200700100K . Malahan dengan penggunaan  yang konsisten, kebersanan penggunaan Whitekish Magic Charcoal ini dapat dilihat seawal 7 hari. Harga bagi sebotol Whitekish Magic Charcoal adalah RM89.90. Untuk pembelian Whitekish Magic Charcoal ini, korang boleh layari laman sesawang di https://www.whitekish.com/ atau hubungi di talian 017-8898878.









You May Also Like

4 Comments