XPDC Gunung Kinabalu : Part 1

by - December 20, 2013

Assallamualaikum..


Selamat sampai sudah di KLIA jam 3.30 pagi. Actually asalnya kami bertolak kul 12.30 mlm tapi diberitahu kul 2.30 pg lak oleh abg Sham.. Apalagi peluang yang ada ni aku maanfaatkan sebaik yg mungkin untuk tido , almaklum la tenaga kan nak guna nanti.. Tapi hampir kul 12.45 mlm depan rumahku dah riuh .. gedegang degegung... Hah! Rupa-rupanya abg Man, Tarme dan Ghaz dah ada.. Apalagi kelam kabut la aku dibuatnya. Nasib baik aku tak masuk van pakai baju tidur.. sarung seluar jeans , t-shirt dan jaket.. Pas tu keluar umah angkat beg letak dalam van.. Eh?! aku lupa cuci muka daaa.. masuk balik dan cuci.. longlaq sungguhkan aku ni kan.. so kesimpulannya semua lambat..Baik aku , Maz dan abg Sham.. Semua jadual tunggang terbalik...hhahahhaa 

Actually Datuk pesan suh dtg kat opis kul 12 mlm tapi tido kat opis takut ada benda2 lain yang terjadi mcm jalan jem ker dll.. Kul 2.30 baru gerak tapi disebabkan salah faham semua kelam kabut.. hadoiii.. Ni baru first day , belum masuk 2nd day.. hehheehhehe ok nanti aku update lain k.. So hadap la muka tak semenggah kami waktu sampai kat KLIA ni... Sekian dari muka tak mandi iaitu aku! adios


Peace from us.. 


Aku dan Maz dok landing tepi pintu.. Nak tido semua kerusi full.. so aku update blog. Maz lak main game Candy crush dia la apalagi.. Benak otak makkk.. Hero2 semua dah lelap tak kira dimana jua dorang berada..  nak tgk?! jap ea aku amik gambaq curi sat... hehehhee tanduk sudah tumbuh da... jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.

Kah kah kah.. Nasib la korang..  Peace No War.. Alamak dorang berdengkur la.. larikkkk..

Sekian..Wassallam

You May Also Like

0 Comments