Birthday Mug

by - January 14, 2014

Assallamualaikum...


Malam ni aktiviti aku menyiapkan birthday mug tuk BFF Adam.. namanya Nazrin. Dorangkan BFF since tadika lagi.. ni kira paling kamcing la.. Kalo ikutkan Adam BFF dia ada 4 orang semuanya.. Nazrin, Anthony, Alson dan Kero... 3 hero, sorang heroin.. Yang aku tak pernah jumpa Alson je.. Actually Alson ni juga adalah peminat setia lukisan-lukisan Adam.. Dan jugak pembeli setia. Siap ada Pre-Order u.. Kerlassss Nyahhh ! awww...Apa? Adam juai lukisan..? iyeee Adam banyak menghasilkan lukisan -lukisan comel.. Cantik ker? Ala bagi aku cantikla.. Dah nama pun mummy .. opcoz la aku akan kata cantik dan sokong benda baik yang anak aku buat kan... xpe la nanti aku citer kat entry yang lain ea..

Ok berbalik pasal mug ni.. Birthday Nazrin 8 Januari 2014 aritu genap 9 Tahun... Adam siap buat satu note reminder supaya dia tak lupa wish birthday kat Nazrin...  wahh syg nauu... Ala mummy dia pun dia syg gak... tiap-tiap tahun xpernah lupa wish.. hehehhe

Actually Adam decide nak wat lukisan kat Nazrin tapi aku yang cadangkan buat mug. so dia bole guna mug tu hari-hari . Ayah Nazrin selalu gak pesan ngan Adam dan Nazrin supaya jadi BFF sampai la besar nanti.. Waktu tu aku ada.. so aku ingat la setiap butir kata dari ayah Nazrin tu.  Tak silap aku waktu amik Report Card sekolah Adam la.. So ni lah mug yang aku buat tu.. Cantik tak? hehehhehe mestilah cantikkan.. kan kan., hahahhaha masuk bakul angkat sendiri.. Nasiblaaa...Siapa lagi nak puji hasil kerja sendiri kalo bukan diri sendiri.. Nak tunggu korang puji.. ermmmm lambat! kih kih kih meh jom review mug tuk Nazrin...

Mug dari sisi kanan

Mug dari sisi kiri

Mug dari bahagian tengah


Mug yang hadir bersama kotak.. Actually kotak ada 2 warna , satu warna putih dan yang satu lagi yang ni la... warna merah.. Buat mummy yang terlebih rajin macam aku ni, aku pilih la yang ni... Sonang keje aku tak yah balut pakai pembalut hadiah bagai.. Baloqq liat punya mummy.. hahahahha

Hopefully Nazrin suka.. Buat Nazrin.. Auntie ucapkan Happy Birthday.. Semoga panjang umur, murah rezeki  dan belajaq rajin-rajin na... Jangan notty-notty k..

Okay sampai disini saja entry aku tuk arini.. Aku dah ngantuk nak tidoq .. Esok nak bangun awai.. Bye and adiosss

Wassalam and thanks for reading...


Iklan sat...
Mug ni berharga RM 20. Postage RM 5 .. Beli 2 free postge. Custom
design.. Hampa nak letak gambaq apa pun bole.. Intrested : Email kat julia_yana@yahoo.com..


You May Also Like

2 Comments