The Amazing Spiderman

by - July 08, 2012

Layan weekend wit the heroes dgn movie....... taraaaaa The Amazing Spiderman . Nasib baik best! 

The Amazing Spider-Man mengisahkan tentang Peter Parker yang dilakonkan oleh Andrew Garfield, seorang pelajar yang kehilangan kedua ibu bapanya sejak kecil, ia tinggal dan dibesarkan bersama mak cik dan pak ciknya oleh Martin Sheen dan Bibi May 

Seperti kebanyakan remaja lainnya, Peter jatuh cinta kepada seorang pelajar perempuan di sekolahnya yang bernama Gwen Stacy dilakonkan oleh Emma Stone. Bersama Gwen, Peter belajar tentang erti sebuah kekuatan cinta, rahsia dan sebuah kepercayaan.

Peter kemudian dihadapkan sebuah misteri yang terdapat didalam briefcase bapanya yang ditinggalkan suatu masa dulu. Hasil dari penelitannya , Peter menjumpai sebuahformula rahsia bapanya. Bermula dengan formula itukah dia berjumpa dengan sahabat lama bapanya iaitu Dr Curt Connors yang bekerja di Pusat Penyelidikan Oscorp dan dilakonkan oleh  Rhys Ifans, Untuk cerita lanjut silalah menonton  yerr...maaf ler mummy xpandai sgt nak buat sinopsis citer ni..



Notachentamummy : Beli Combo3 di GSC Cinema dapat free Mug Spiderman tau... so dapatkan segera...hehheee..promo promo..;)


You May Also Like

0 Comments