Misteri Surat Layang

by - July 18, 2013

Assallamualaikum...

Misteri surat layang....! haiyaaaa dah lama aku xdapat surat layang ni. Zaman sekolah dulu ada la jugak... terjumpa kat dalam buku text ... berkali-kali lah jugak.. siap berantai lagi... hahhhhaha siap aku tak nak keluar waktu rehat sebab nak jumpa siapa penghantar surat layang tu... aku dapat dua secret admirer yang berbeza .. yang satu dah munculkan diri lepas habis SPM.. yang satu lagi hilang tanpa khabar berita... maybe dah dapat secret admirer yang baru kot... aku dilupakan ... sob sob sob.. eeeeee very the gediks!

Ni semalam pulak.. bila aku bukak peti surat Unit aku terpampang sekeping surat berstapler , pakai kertas belang-belang lagi la tu.. koyak dari buku nota prudential lak tu... ishhhh xkelas u.. lain kali pakai la kertas wangi.. pas tu masukkan la bedak baby johnson &johnson.. baru kelasss !! hahahhahahahaha



So kejapan kecoh la kejap kat admin tu.. semua mula berwasangka yang bukan-bukan... siap tulis lagi... " Besday i xnak wish ker?" apalagi dok pulun la kami dok bukak fb check update birthday sapa arini.. xde lak besday budak opisss... huh stressss seketika... sapa lak nak kaco hidup aku ni...  Dah xsanggup rasanya nak ulang alik kat balai polis atas kes-kes gangguan sebelum ni...

Tiba -tiba ..... jeng jeng jeng

aku dapat notification kat fb... hamik ko! 


dan xlupa pada WhatsApp jugak... 




hahhahaha begongkan! so untuk ramadhan yang mulia ni .. nak mintak la maap sebab dh terkutuk umat- umat yang tak terlibat dalam kes ni. Maaf dipinta yerrr... sob sob sob... lain kali xbuat lagi dah na...

To kak Ina ... Selamat Panjang Umur.. dimurahkan rezeki , senyum sokmo, bahagia selalu... lain kali xmo buat suprise-suprise lagi na.. Sentap seketika jiwa raga i wokey.. Hadiah???  baru smlm i beli tabung.. dah penuh nanti , i bungkus cantik2 , letak reben warna pink  nanti i  letak depan rumah u yerrr... hehhehhhehee


You May Also Like

0 Comments