Happy Born Day Mummy!

by - December 21, 2014

Assallamualaikum...


20 Disember hah?! genap aku 17 Tahun..ehhhh?

Hari ni aku ada job amik wedding so anak-anak aku pos kat daddy dia so takdelahh aku risau sangat bila dorang dok umah.. yelahh keje part time aku ni adakalanya tengah malam baru balik.. tak ke kesian kat dorang.

Hari sebelumnya Adam dah nyanyikan satu tuk aku..wahhh sweet gitu... Syahdu Syahdan gitu! Patutlah sebelum aku g keje dia pesan  aku nak tolong  bukakkan password  lappy tuk dia, rupa-rupanya nak cari ihlam n..Wahh terharu gitu.. Terasa hilang penat seketika membesarkan dorang.

( Video Adam nyanyi tu ada kat Fb.. malas lak nak uplod.. sapa nak tgk sila jenguk kat fb ye)

Ok berbalik dengan  citer asal...  Settle je keje,  aku balik dan terus landing2 kat sofa, dalam masa yang sama hero2 pun balik.. waktu tu aku tgh dok lepak meluruskan pinggang  . Almaklumla  penat berkerja siang dan malam 3  hari berturu-turut. Sampai je Mukhriz warning aku ..


Muka birthday gurl ngan penting sehari. Ada gaya sweet 17th tak.. hahahah *bertabahlahh membaca ye..kikiki

Mukhriz : Mummy jangan masuk dapur tau.. dok je kat sini. ( warning Adam dan Mukhriz)

// waktu tu Adam dan berlari-lari anak ke dapur.. tapi aku dah dapat rasa apa yang dia nak buat..heheheh almaklumla anak emak katakan...

Adam dah mula bagi signal kat abang dia.. suh tutup lampu bagi... jeng jeng jeng


Hahahahhaha... Suprise tak? Really appriciate ! Walaupun masih kecik walaupun tak kecik mana saiz badannya berbanding mummy... mummy still terharu.. Terima Kasih anak-anak mummy... Mummy sayang korang . Dalam lasak-lasak dan adakalanya kejam sebab asyik suh masak makanan yanng sedap-sedap tuk korang.. korang tau nak buat bagi mummy tersenyum .. Macehh sayang..!  Love both of u for the billion years!

Wassallam..





You May Also Like

1 Comments

  1. Muda remaja lagi,..happy belated birthday ye, Mummy. Lambat sikit wish sebab lambat baca :)

    ReplyDelete