Raksasa

by - February 17, 2015

Assallamualaikum..


Sewaktu menanti azan subuh aku dok belek2 la we chat aku ni.. Tiba-tiba Adam datang nyendeng sebelah aku. Ternampak la pulak budak bam bam ni header we chat aku ni yang baru ditukar 2 hari yang lepas..... 



Dengan pantas Adam berkata...

Adam : Mummy mummy.. mummy ni raksasa ea.. Ada tiga lagi mummy Raksasa!

Mummy : ( Ignore sambil jalan menuju ke bilik)

Adam : Huh nasib baik Raksasa ni comelll! 

Mummy : ( Hamboiii...!)

Wow Adam cakap mummy comel .. Yeahhhhhhh!!  Almaklumla Adam ni jenis susah nak puji.. Ngutuk lagi ada la, berbeza sungguh dia ngan Mukhriz yang senantiasa bersifat romantikus tu... Hhehhee

Ni la keletah anak-anak yang aku kena hadap saban hari.. Adakalanya
meledakkan rasa seperti ledakkan gunung berapi... Adakalanya semanis kurma yang tergimbau2 akan manisnya..! Walaupun kurma itu sekadar terselit dicelah gigi.. Hehhehe ^___^

Wassallam..


You May Also Like

0 Comments