REunion Kecil-kecilan SMSE

by - June 11, 2015

Assallamualaikum...

Balik kampung sempat jugak lepak ngan kengkawan sekolah menengah dulu.. tu punlepas pastikan semua keje kat rumah settle. Almaklum la cheq takut kena beletiaq ngan mama nanti , asyik nak dok melatong ja kejanya...  Hhheehe Takpa lagi pun aku dah hired assistant bab keje- keje kat umah.. Sapa lagi kalo bukan hero-hero aku.. keje umah settle.. baik punya mummy kan.. Kikiki

Selasa petang tu kitaorang planning jumpa kat Kedai Saniah ja, Kat Bukit Tambun . Ni 1st time aku pi..  D'Chempaka nama diberi, terletak pulak dihadapan padang. Okay view bestla tapi waktu aku pu hujan so dok dalam rumah Saniah je la jawabnya.  

Miza, Tiah , Suraya  dan Ct Rohani ja yang sempat jumpa petang tu. Suraya paling jauh la dari Bertam.. Miza dari office, Tiah takpa bussiness woman.. So anytime ja la.. Ct Rohani mula-mula nak mai, lepas tu tak jadi sebab kena keje lebih masa.. Tapi bila petang je.. Eh muncul pulak dia.hahahaha Takpa baguih baguih!  tapi aku la yang paling jauh dok nun jauh di Selatan, so bila dapat peluang lagu ni memang tak dilepaskanlah . Nanti waktu raya lagi lah susah nak jumpa. Confirm macam -macam lagi jadual yang bakal family aku susun. 



Reunion kecik kami petang tu. Yang paling kembang akulah..asyik masak dan makan ja kejenya aku. Nasiblah badan.. Hehehe .. Eh lupa lak nak habaq .. Menu makan petang ti semua dibelanja oleh Miza termasuk yang ditapau.. Terima kasih  Miza.. Moga murah rezeki hang na.. 

Okay Thanks for reading! Wassallam..

You May Also Like

0 Comments