Safi Expert Solution Penyelesaian Masalah Kulit Wanita

by - March 14, 2019

Assallamualaikum..

Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan  bagaikan isi dan kuku. Ianya sudah menjadi  perkara wajib dalam kehidupan seharian. Yelah perempuan ni lepas cuci muka, kena pakai toner , moisturiser, day cream  dan night cream dan segala produk bagai. Dah jadi rutin kann, bila tak pakai rasa tak lengkaplah pulak.

Semakin meningkatnya usia pula  struktur kulit wajah juga akan berubah keanjalannya, ton warna dan juga kedutan pula semakin kelihatan. Begitu juga dengan mummy, sejak-sejak nak masuk 4 series ni.. Adehh nak tulis pun seram aih! hahhaa :P Perubahan wajah semakin ketara. Nak nak pulak mummy ni jenis suka berjemur dengan pelbagai aktiviti lasak yang menjadi hobi mummy sejak dulu lagi. Waktu ni segala bayangan serum, collagen dan pelbagai lagi produk bermain diingatan..hhaaha. Kalau boleh biarlah berjalan dengan anak dikatakan girlfrriend daripada dipanggil  nenek hero kecik kan. :D

Namun sejak kehadiran Safi Expert Solution masalah itu semakin berkurangan walaupun baru dua(2) minggu mummy mencubanya. Kulit pun semakin lembut, kedutan tak hilang la sepenuhnya tapi ianya semakin berkurangan dengan pemakaian secara konsisten pada waktu pagi dan sebelum tidur. Lagipun masalah kulit kita ni kan muncul secara perlahan yang memakan masa hampir bertahun lamanya , so mustahil la pakai arini, esok dah ok kan.



Apa itu Safi Expert Solution?

Safi Expert Solution : Intensive Ampoule I Anti Hyper Pigmentation

Ianya didatangkan dengan 3 produk dengan packagingnya yang berwarna hitam dan gold iaitu :-

  1. Intensive Ampoule (1) 
  2. Intensive Ampoule (2)

Produk Anti Hyper Pigmentation ini bertujuan untuk memudarkan parut-parut jerawat dan juga pigmentation dalam tempoh 2 minggu. Diantara punca-punca terjadinya pigmentation ni contohnya pendedahan kulit wajah pada cahaya matahari  serta perubahan pada penuaan wajah. Hasil klinikal juga menunjukan 85.7% bersetuju parut semakin pudar , 100% kulit wajah kelihatan lebih muda, 100% menujukkan kulit wajah lebih anjal, 91.7% kulit wajah kelihatan lebih berseri-seri dan 100% terbukti hasilnya perubahan padan tona warna kulit yang lebih sekata.

Cara penggunaanya :

  1. Dua (2) kali sehari pemakaiannya -pagi dan malam selepas mencuci muka.
  2. Titikkan Intensive Ampoule (1) pada wajah dan ratakan. Lakukan jugakan pada minggu pertama hingga minggu keempat.
  3. Selepas itu bolehlah menggunakan Intensive Ampoule (2) untuk minggu seterusnya.

Safi Expert Solution : Milk Srop Serum I Anti Dehydrated Skin.

Produk ini mampu memberi rangsangan kelembapan segera dan berterusan untuk membantu menghilangkan dan memberikan kelembapan pada kulit wajah dengan penggunaaan yang konsisten dan berterusan. Kekurang kelembapan wajah kulit selalunya berlaku disebabkan oleh pencemaran udara , pendedahan kepada cahaya matahari yang lama serta keadaan udara di sekeliling kita yang tidak bagus untuk kulit wajah.

Hasil klinikal pula menunjukkan 280% produk ini mampu memberikan result yang pantas  dalam melembutkan wajah kulit dan mampu bertahan selama 72 jam kelembahan pada penggunaan hariannya. Kulit semakin cerah dalam tempoh 1 bulan serta keanjalan kulit dalam tempoh tersebut juga. 

Cara penggunaanya :

  1. Cuci muka seperti biasa
  2. Sapukan pada keseluruhan wajah .
  3. Ratakan sehingga ia menyerap pada keseluruhan kulit wajah.



 Menarik mengenai Safi Expert Solution ini:


  1. No Mineral Oil
  2. No Alcohol
  3. No Paraben
  4. No Animal Testing
  5. No Silicone


Hasil testimoni mummy selepas 2 minggu penggunaan. Kulit wajah makin lembut dan parut-parut jerawat juga semakin pudar. Thanks for reading! Wassallam

You May Also Like

1 Comments