Disebalik kesedihan ada gelak tawa

by - June 25, 2013

Dialog Hari ini...


Staff : Hello, bole bercakap dengan Puan Julia

Aku : yer saya bercakap...

Staff : Puan terima kasih banyak2... saya baru lihat design banner tu, cantik sangat... saya cukup terharu.. sgt terharu.. sgt cantik.. Terima kasih banyak  Puan....

Aku : Sama2... nanti jangan lupa check wording dan logo yang saya masukkan. kalau ada tambahan logo u emailkan dekat i ... okay.

Staff : Okay terima kasih puan.. terima kasih puan... saya sangat terharu, design banner tu sgt cantikk... terima kasih puan.






Aku : Sama-sama dalam hati cakap...cantikk ker? hahaha

Syukur alhamdullilah ada gak yang menghargai hasil seni aku.. padahal insan ni pun tahu jugak membuat design seperti aku... xseperti insan-insan lain dah la xtahu buat design .. mengutuk lagi... bukan pujian yang aku pinta.. sekadar terima kasih sudah mencukupi... kalo xcantik cakap baik2, xperlu la kutuk2 kat belakang.. lagipun semua designer ni mengerti la... keje dateline, kerja last minute, info xcomplete dan macam2 lagi la... so bertoleransilah kita bersama-sama dalam menjalankan tugas masing-masing... tiada istilah bodoh sombong dalam menjalankan tugas kita ni... sama-samalah  cari rexeki yang halal k... insyallah...  Peace No War!

You May Also Like

0 Comments